Amasya İtimat

Değer Kaybı Başvurusu Nasıl Yapılır?

Değer kaybı başvurusu nasıl yapılır konusunda bilinmesi gereken oldukça önemli detaylar var. Öncelikli olarak değer kaybı almaya hakkı olan kişilerin başvurularını 2 yıllık süre içerisinde gerçekleştirmeleri gerekir. Kazanın yapıldığı tarihten itibaren geçen 2 yıllık sürede bu başvurular gerçekleştirilmez ise insanlar artık değer kaybını alamazlar. Bu nedenle de insanların azami süre içerisinde başvurularını gerçekleştirmeleri gerekir. Aksi durumda süre aşımı meydana geleceği için insanların değer kaybı adına başvurularını yapabilmeleri mümkün olmaz.

Başvurularını yapmak isteyen kişilerin dikkat etmeleri gereken bir diğer önemli konu da şartlara uyum sağlayıp sağlamadıkları konusudur. Eğer insanlar bu şartlara uyum sağlamıyorlar ise değer kaybını alabilmeleri mümkün olmaz. Bu nedenle de ilk olarak şartların değerlendirilmesi ciddi anlamda önem taşır. Ancak insanlar şartları sağlıyorlar ise değer kaybını alabilmek adına başvurularını gerçekleştirebilirler.

Değer kaybını alabilmek adına başvurularını gerçekleştirmek isteyen kişilerin bu kez de belgelerini hazırlamaları gerekir. Bunun için gerekli olan belge ve evrakların kesinlikle eksiksiz hazırlanmış olması gerekir. Ancak bu şekilde araç değer kaybı almak mümkün hale gelir. Aksi durumda ise insanların değer kaybını alabilmeleri mümkün değildir. İnsanlar gerekli şartlara uyuyorsa ve aynı zamanda da evraklarını eksiksiz şekilde hazırlayarak başvurularını gerçekleştirmişler ise değer kaybını alabilirler.

Değer Kaybı Başvuru Şartları

Değer kaybı almak adına kesinlikle sağlanması gereken birtakım önemli şartlar bulunur. İnsanlar yaptıkları kazaların ardından değer kaybını almak istedikleri zaman birtakım şartların sağlanıyor olması gereklilik gösterir. Ancak başvurular bu şekilde gerçekleştirilerek olumlu sonuç alınması mümkün hale gelir. Bunun için sağlanıyor olması gereken şartlar ise şunlardır;

  1. Başka kaza sonucunda aracın parçalarının değişmemesi
  2. Kazanın iki araç tarafından gerçekleştirilmiş olması
  3. Kaza yapan aracın onarılmayacak hale gelmemesi
  4. Kazada %100 kusurlu olunmaması
  5. Kaza yapan aracın 10 yaşından küçük olması
  6. Kaza yapan aracın km olarak 163.000 km’yi geçmemesi
  7. Kaza esnasında bir hasar olması ve onarılması

Bu şartlar eğer eksiksiz şekilde sağlanır ise insanların başvurularını yapmak konusunda önlerinde bir engel bulunmaz. Böylelikle de gerekli olan başvuru evraklarını ve süreçlerini tamamlayabilirler. Bu detayları da eksiksiz bir biçimde yerine getirmeleri halinde ise değer kaybı alma imkanını elde edebilirler.

Değer Kaybı Başvuru Evrakları

Değer kaybı başvuru evrakları da bu ödemeleri almak isteyen kişiler tarafından eksiksiz bir biçimde hazırlanmalıdır. Bunun için de hangi belge ve evrakların hazırlanması gerektiğini önceden bilmek önemli bir avantaj sağlar. Böylelikle de insanlar başvurularını gerçekleştirmek istedikleri zaman bunun için gereken belgelerini ve evraklarını sorunsuz bir biçimde hazırlayabilirler. Değer kaybını alabilmek adına hazırlanması gereken belgeler ve evraklar ise şunlardır;

  1. Araç ekspertiz raporu
  2. Araç ruhsatı
  3. Yapılan kazanın tutanağı
  4. Hasar tespit tutanağı
  5. Kazanın her yönden çekilen fotoğrafları

Gereken bu evrakların da hazırlanmasının ardından insanlar herhangi bir sorun yaşamadan değer kaybını alabilirler. Değer kaybı almak isteyen kişilerin kesinlikle tüm bu belgeleri eksiksiz bir biçimde hazırlamaları gerekir. Aksi durumda ise değer kaybını alamazlar.

Değer kayıplarını karşılamak isteyen kişiler daha detaylı bilgi almak için https://degerkaybibasvuru.net/ adresine gelebilirler. Sizler de bu adrese geldiğiniz zaman değer kaybı konusunda merak ettiğiniz tüm bilgileri öğrenme imkanını elde edebilirsiniz. Araçlar için değer kaybı hesaplamadan başvuru süreçleri ve gereken tüm evraklar gibi her bilgiye kolay bir biçimde ulaşma imkanını elde edersiniz. Böylelikle de süreç daha hızlı ve kolay ilerler.

Yorum Ekle