İlçe Kaymakamı İbrahim Halil ŞİVGAN tarafından ortaya atılan “Sürdürülebilir Vatandaşla İlişkiler Yaklaşımı” çerçevesinde başlatılan çalışmalar neticesinde ilçe Kaymakamlığı bünyesinde kurulu Vatandaşla İlişkiler Noktası faaliyetine başlamıştır.
Vatandaşla İlişkiler Noktası; Vatandaşla İlişkiler Direktörünün sorumluluğunda “Sürdürülebilir Vatandaşla İlişkiler Yaklaşımı” çerçevesinde, ilçede yapılmak istenilen faaliyetlerin vatandaşa açılacağı bir kapıdır.
Vatandaşla İlişkiler Noktası; Vatandaşın Hükümet Konağına girmesiyle beraber “Önce Vatandaş” felsefesiyle hareket ederek, onun bir vatandaş olmasının yanı sıra bir vergi mükellefi olduğunun bilinciyle hareket ederek, vatandaşın devletine duyduğu güvenden sorumludur.
Vatandaşla İlişkiler Noktası’na iletilen tüm dilek, öneri, şikayet ve dilekçeleri elektronik ortamda dosyalayıp, Vatandaşla İlişkiler Direktörüne sunarak gerekli arşivi oluşturacaktır.
İlgili başvuruya en geç 48 saat içinde telefon, fax, sms ya da e-posta ile cevap verecektir.
Yaşlı ve özürlü vatandaşların telefonla yapılan başvuruları esnasında, hizmetin en kısa süre içerisinde vatandaşın kapısına götürülmesini sağlayacaktır.
Hükümet Konağı girişinde her türlü danışma hizmetini sunarken, güler yüzlü, hızlı ve modern bir yaklaşımla yerine getirilmesi sağlanacaktır.
CHA-TAŞOVA GAZETESİ