Amasya İtimat

”Alamadığımız hizmetin bedelini ödüyoruz. Bunun adına ne denir?”

0
1020

Haber: İlhami Bayram

Günlerdir Hizmet Alamadıkları İnternetin bedelini ödüyorlar

”Amasya ili Taşova ilçesi Yukarı Baraklı köyünde ikamet etmekteyim. 17 Mayıs 2024 günü Türktelekom ev interneti arıza kaydını müşteri hizmetleri aracılığı ile açtırdım. Arızayı gidermek için gelen teknik heyet çalışmalarına öğle saatlerinde başlayıp akşam saatlerine kadar sürdürdü. Akşam saatlerinde evime gelen teknik heyet tarafıma yapmış oldukları çalışmayı özetlediler. Yukarı baraklı köyü mevcut internet hatları uzun süre kullanımdan sürekli onarım görmesinden dolayı hatlarınız onarım kabul etmez durumdadır. Arızayı gideremedik. Hatların komple yenilenmesi ve trafo santralinin yenilenmesi gerekiyor. Arızayı biz hatçılaramıza yönlendirdik bizim yapacağımız hiç bir şey yok dediler ve gittiler. Durumu Türktelekom müşteri hizmetlerine bildirdim. Bana sizin için arıza kaydınız var 48 saat içinde arızanız giderilir ve kısa mesajla size bilgi verilir denildi. Aradan iki fatura dönemi geçti. Her gün “Değerli müşterimiz arıza kaydınız la ilgili teknik ekiplerimiz tarafından kontroller devam etmektedir. Arızanız çözümlendiğinde kısa mesaj ile tarafınıza bilgi verilecektir” mesajı rutin olarak her gün cep telefonuma gelmektedir.
Mevcut arıza iki fatura dönemi geçmesine ve fatura bedelinin ödenmesine rağmen alamadığım hizmet bedelini ödemekteyim. Benzer durumu Türktelkon cep telefonunda da yaşıyoruz. Aynı tarih de Türktelekom cep telefonu hattı ve internet hizmeti için arıza  kaydını açtırdım ve müşteri hizmetlerine görüşme esnasında sık sık  parazitlenmeler ve kopmalar oluyor internet hizmetini alamıyoruz. Aynı durum cep telefonu internetinde de var dedim. Kontrolleri sağlayalım dedi ve kontroller sağlandı. Kapsama alanı sorunu yaşıyorsunuz. Bulunduğunuz bölgeye yeni baz istasyonu kurulup bölgenizin desteklenmesi gerekir denildi. Aynı durumu 2022 yılında da yaşamıştım durumu müşteri hizmetlerine bildirdim. Baz istasyonu sorununuz var Yatırım Programına teklif ettim 2023 yılı içinde sorun giderilir denildi. 2023 yılı geldi geçti. 2024 yılı yarısına gelindi sorun hala devam ediyor. Alamadığımız hizmetin bedelini ödüyoruz. Sorunu dile getirdim ama bu sorunu yaşayan sadece ben değilim. Yukarı baraklı halkının tamamı aynı sorunu yaşıyor ve alamadığımız hizmetin bedelini ödüyoruz. Bunun adına ne denir?

Muhtarımız Osman Yıldız da köylülerimizin şikayeti üzerine Amasya Türktelekom şubesine bu konuda dilekçe verdi. Sorun hala çözülmedi. Yetkililerin dikkatine.”

Yorum Ekle