Amasya İtimat

Google Haritalar Yorum Nasıl Kazanılır?

0
130

İşletme girişinizin Google Haritalar’da daha üst sıralarda görünmesini nasıl sağlarsınız? Google Haritalar yorum içerik ve sayısına göre listelenme oranınız yükseltmektedir. Yerel web sitesi SEO için sayfa içi ve sayfa dışı optimizasyonlar olduğu gibi, işletme listeleme SEO için liste içi ve liste dışı optimizasyonlar vardır. Ancak önce, Google Haritalar’da listelenmeniz ve daha sonra ele alacağımız girişinizi talep etmeniz gerekir.

İşletme girişinizin Google haritalarında daha üst sıralarda yer almasını nasıl sağlarsınız?

  1. İşletmenizi Google Haritalar’a ekleyin

Google Haritalar yorum elde etmeden önce, ilk etapta bir Google Haritalar listeniz yoksa daha üst sıralarda yer alamaz veya başarılı Google Haritalar pazarlaması gerçekleştiremezsiniz. Zaten bir tane varsa, bu bölümü atlayın. Bir girişiniz yoksa veya emin değilseniz, işletmenizi Google Haritalar’a eklemek için aşağıdaki adımları izleyin:

  1. Akıllı telefonunuzdaki Google.com/maps adresine veya Google Haritalar uygulamasına gidin ve işletmenizin adını arayın.
  2. Açılır menüde yanında bir konumla görünüyorsa, bir girişiniz var demektir! Sonraki bölüme atlayın.
  3. İşletme adınız görünmüyorsa, açılır menüde “eksik bir yer eklemek” için bir seçenek görürsünüz.

Burada dikkat edilmesi gereken nokta, dünyadaki herkesin Google Haritalar’a bir işletme ekleyebileceğidir. Bu nedenle, kendiniz yapmamış olsanız bile, işletme girişinizin henüz mevcut olmadığından emin olmak ve kontrol etmek yine de en iyisidir. Ve merak etmeyin: Kim olursa olsun, işletmenizi Google Haritalar’a ekleyen kişinin o liste üzerinde kontrolü yoktur. Yalnızca işletmenin sahipliğini kanıtlayarak listede hak iddia eden kişi bu kontrole sahiptir, bundan sonra ele alacağımız konu bu.

  1. Google Haritalar işletme girişinizi talep edin

İşletmenizin Google Haritalar’da daha üst sıralarda yer almasını sağlamanın ikinci adımı, girişinizi talep etmektir. Bunun nedeni, liste kaydınızı oluşturduğunuzda, yalnızca ad, kategori ve konum sağlayabilmenizdir; ancak girişinizi talep ettiğinizde, işletmeniz hakkında çok daha fazla ayrıntı sağlayabilirsiniz ve bir işletme girişi ne kadar fazla bilgi içeriyorsa, Google Haritalar’da o kadar yüksek sıralanır. Ayrıca, kaydınız için hak talebinde bulunulmamışsa bu kılavuzdaki diğer adımların hiçbirini yapamazsınız.
Google yorum satın al

  1. Google Haritalar işletme girişinize bilgi ekleyin

Pekala, artık bir Google Haritalar işletme girişiniz ve buna bağlı bir Google Benim İşletmem hesabınız olduğuna göre, silahlısınız ve yerel arama sonuçlarında daha üst sıralarda yer almak için onu optimize etmeye hazırsınız. Daha önce de belirttiğim gibi, girişiniz ne kadar fazla bilgi sağlarsa, sonuçlarda o kadar üst sıralarda yer alacaktır. Girişinize daha fazla bilgi eklemek için Google My Business hesabınıza giriş yapın. Burada, yan tarafında birkaç sekme bulunan bir kontrol paneli göreceksiniz.

  1. Google Haritalar işletme girişinize fotoğraf ekleyin

Google, girişinize fotoğraf yüklemenizi sever. Birincisi, sonuçlarda daha üst sıralarda yer almaya değer aktif bir liste olduğunuzun işareti olduğu için. İkincisi, Google’ın fotoğraf tanıma teknolojisi gelişiyor ve Google yerel arama sonuçlarında görseller göstermeye başlıyor. Üçüncüsü, SEO’nun temel kuralı, Google’ın tüketicilerin sevdiği şeyleri ve tüketicilerin fotoğrafları sevmesidir.

  1. Google Haritalar yorum alın

Google’ın müşterilerin sevdiği şeyleri sevdiğini bilerek, Google Haritalar’ın olumlu incelemelere sahip işletme girişlerine sıralama avantajı sağlaması şaşırtıcı olmamalıdır. Peki nasıl daha fazla Google Haritalar yorum alırsınız? Google Haritalar’da bir işletme girişi oluşturduğunuzda, bu, işletmenizi otomatik olarak incelemelere açar. Google yorum satın al işlemi ile güvenilir bir şekilde yorum elde edebilirsiniz.

  1. Google Haritalar işletme girişinizde düzenli olarak yayınlayın

Facebook gibi, doğrudan Google Haritalar işletme listenizde görünen gönderiler yayınlayabilirsiniz. Düzenli olarak bu tür gönderiler göndermek, Google’a, sıralama yaparken dikkate aldığı girişinizi proaktif olarak yönettiğiniz sinyallerini gönderir. Ayrıca, tüketiciler arama motorlarındayken yüksek niyetleri vardır, bu nedenle Google gönderileri aracılığıyla tekliflerinizi etkileşime hazır bir kitlenin önüne getirebilirsiniz.

  1. Web sitenize bir Google haritası yerleştirin

Google Haritalar’da daha üst sıralarda yer almanın bir başka yolu da, çoğu işletmenin bize ulaşın sayfasında yaptığı gibi, web sitenize bir Google haritası yerleştirmektir. Bir Google haritası gömmek, Google’a işletmenizin girişinizin söylediği yerde olduğunu söylemenin başka bir yoludur. Google Haritalar işletme girişinizde bulunan adresin aynısını kullanın.

Web sitenize bir Google Haritası yerleştirmek için Google Haritalar’da işletmenizin adını arayın. Girişinizde “Paylaş”a tıklayın ve “Harita göm” sekmesini seçin. Bağlantıyı kopyalayıp işletmenizin iletişim sayfasına yapıştırın.

Yorum Ekle