Amasya İtimat

TAŞOVA DEVLET HASTANESİ MERKEZİ HASTANE RANDEVU SİSTEMİNE GEÇTİ.


—Hastanemizde 25 Temmuz 2011 tarihinden itibaren MHRS (Merkezi Hastane Randevu Sistemi) uygulamasına geçilmiştir. Bu uygulama ile; Sağlık Bakanlığı’na ait 182 numaralı telefon hattından canlı operatör yardımı ile randevu alınabilir. Bu uygulamanın devreye girmesi ile Internet Randevu uygulamamız sona ermiştir.


MHRS nedir?
MHRS; vatandaşların Sağlık Bakanlığına bağlı 2 ve 3. basamak Hastaneler ile Ağız ve Diş Sağlığı Merkezleri için 182 MHRS Çağrı Merkezini arayarak canlı operatörlerden kendilerine istedikleri hastane ve hekimden randevu alabilecekleri bir uygulamadır.

Randevu nasıl alınır?
Ev, iş, ankesör ve cep telefonlarından 182 numaralı Sağlık Bakanlığı MHRS Çağrı Merkezi aranır. 182 numaralı telefonu arayan vatandaş tarafından çağrıyı karşılayan asistana (canlı operatör) randevu talebinde bulunulan vatandaşın T.C. Kimlik Numarası verilir. Asistan vatandaş bilgilerini doğrular. Vatandaş randevu talebinde bulunduğu hastane, poliklinik ve hekim bilgilerinden en azından hangi polikliniğe gideceğini asistana bildirdikten sonra, asistan uygun tarih ve saat dilimlerini vatandaşa iletir. Vatandaş seçimini yaparak randevusunu alır.

Randevu nasıl iptal edilir?
Ev, iş, ankesör ve cep telefonlarından 182 numaralı Sağlık Bakanlığı MHRS Çağrı Merkezi aranır. Bu arama randevu zamanından önce yapılmalıdır. 182 numaralı telefonu arayan vatandaş tarafından çağrıyı karşılayan asistana randevu talebinde bulunulan vatandaşın T.C. Kimlik Numarası verilir. Asistan vatandaş bilgilerini doğrular. Vatandaş iptalini istediği randevusunun, tarih ve zamanını asistana iletir. Asistan tarafından ilgili randevu iptal edilir.


NOT: HASTALARIMIZ KENDİSİNE VERİLEN RANDEVU ZAMANINDAN ÖNCE HASTANEMİZİN İLGİLİ POLİKLiNİĞİNDE BULUNMALIDIR VE SEKRETERDEN RANDEVUSUNU TEYİT ETTİRMELİDİR.

 

Yorum Ekle

CEVAPLA

Yorumunuzu giriniz.
Lütfen isminizi giriniz.